خلاصه

دانلود رایگان سوالات مدیریت بازاریابی روستا، ونوس، ابراهیمی

سوالات مدیریت بازاریابی روستا، ونوس، ابراهیمی

سوالات تستی مدیریت بازاریابی روستا، ونوس، ابراهیمی فصل به فصل با جواب رایگان,سوالات چهار گزینه ای بازاریابی و مدیریت بازار سه استاد احمد روستا داور ونوس عبدالحمید ابراهیمی,نمونه سوالات تشریحی بازاریابی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد و پیام نور پاسخ نامه استخدام


کاربران گرامی ، محتوای این فایل سوالات بسیار حرفه ای مدیریت بازاریابی روستا، ونوس، ابراهیمی می باشد .امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد.

سوالات مدیریت بازاریابی احمد روستا داور ونوس عبدالحمید ابراهیمی

در این پک بسیار ویژه از سایت ، مهمترین و پرتکرارترین سوالات درس مدیریت بازاریابی روستا، ونوس، ابراهیمی برای شما عزیزان در قالب فایل های PDF گردآوری شده که شما را از خواندن و مطالعه هر گونه کتاب بی نیاز کرده و همزمان قبولی شما در آزمون این درس را تضمین می کند.

_ بسیار باکیفیت و منظم

_ جامع ترین سوالات

_ تهیه شده در سال جدید

مجموعه “نمونه سوالات” دقیقاً همان چیزی است که نیاز دارید. این مجموعه با دقت بالا تمامی سرفصل‌ها و مباحث بازاریابی احمد روستا را پوشش داده است.

این موضوع به شما کمک می‌کند تا به طور کامل بر مباحث و نحوه طرح سوالات و فرمت سوال‌ها مسلط شوید و هیچ نکته‌ای را از دست ندهید. در ادامه بیشتر به جزییات این مجموعه سوال خواهیم پرداخت.

دانلود رایگان سوالات مدیریت بازاریابی روستا، ونوس، ابراهیمی

فهرست سوالات مدیریت بازاریابی احمد روستا داور ونوس عبدالحمید ابراهیمی

در کدام مرحله از مراحل چرخه عمر محصول، کالا مدت زیادی در بازار باقی مانده است، رقبای زیادی در بازار وجود دارند؟

۱)معرفی

۲) رشد

۳) بلوغ

۴) افول

کدام‌یک از موارد زیر بیشترین اشتراک معنایی را با بازاریابی خاکستری دارد؟

۱)فرانچایزینگ

۲) واردات موازی

۳) صدور لیسانس

۴) دامئینگ

در تقسیم‌بندی بازار، وفاداری تماشاگران پرسپولیس نسبت به تیم مورد علاقه‌شان و دفعات حضور آنها در استادیوم آزادی به ترتیب جزو کدام متغیر از متغیرهای تقسیم بازار است؟

۱)جمعیت‌شناختی- رفتاری

۲) رفتاری- رفتاری

۳)رفتاری- روانی

۴) روانی – رفتاری

به چه دلیل کیفیت یک خدمت به شخص ارائه کننده و زمان و مکان و نحوه ارائه خدمت وابسته است؟

۱)ناملموس بودن خدمت

۲) نامشابه بودن و ناپیوستگی

۳)تفکیک‌ناپذیری

۴) غیرقابل ذخیره بودن یا فناپذیری

راهنمای خرید:

لطفا مقاله کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا داور ونوس عبدالحمید ابراهیمی مطالعه نمایید.

فایل در فرمت پی دی اف می باشد.

لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.

همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.

ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.

در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *